قوانين فروش آنلاين
مشتري گرامي لطفا پس از تشکیل سبد خرید و تکمیل 5 مرحله ثبت درخواست ( 1- تعیین آدرس ; 2- نوع تحویل; 3- نوع پرداخت; 4- سایر موارد ; 5- توافق نامه ) حتما میبایست در قسمت پرداخت یکی از 2 روش پرداخت یعنی آنلاین و یا سایر روشهای بانکی را انتخاب و نسبت به تسویه فاکتور صادر شده اقدام نمایید تا برای جمع آوری درخواست شما اقدام شود . در غیر اینصورت درخواست شما از طرف کارشناس فروش ما مورد بررسی قرار نمی گیرد
ثبت سفارش بصورت پرداخت در محل
بعد از ثبت سفارش در همان روز جهت تائید سفارش و هماهنگی برای ارسال یا دریافت آن با فروشگاه تماس حاصل نماييد . ( داخلي 7) نكته : سبد خريد شما حداكثر تا پايان همان روز اعتبار دارد و در غير اينصورت فاقد اعتبار مي باشد .نحوه ارسال و دريافت سفارش
پس از ثبت سفارش و تاييد آن ، فروشگاه جویا الكترونيك اقدام به جمع آوري و ارسال اجناس شما مي نماييد . نكته : در مرحله نوع تحویل حتما به هزينه حمل که برعهده مشتري ميباشد توجه لازم را داشته باشید.در تهران
حضوري : بعد از آماده شدن خريدتان ، به شما اطلاع داده مي شود و شما مي توانيد براي تحويل گرفتن خريدتان به فروشگاه واقع در تهران _ خيابان جمهوری _ بعد از پل حافظ _ پاساژ عباسیان طبقه همكف _ پلاك 17 مراجعه نموده و سفارش خود را دريافت نماييد . پيك : بعد از آماده شدن خريدتان ، به شما اطلاع داده مي شود و بعد اقدام به ارسال اجناس شما مي گردد .ساير نقاط كشور
نحوه ارسال در شهرهای دیگر به چندین صورت امکان پذیر است
- تیپاکس : سیستم ارسال تحویل در محل میباشد و مدت آن حدوداً 24 ساعت (برای تهران) و 48 ساعت (برای شهرستانها) می باشد . پس از تحویل کالا کل هزینه ارسال توسط چاپار یا تیپاکس از تحویل گیرنده کالا دریافت میشود. (به صورت حدودی برای بسته های کوچک به مقصد تهران 8000تومان و برای شهرستان ها 16000 تومان در مقصد دریافت می شود.)
- باربری و ترمینال: اگر سفارش به تعداد بالا و کارتنی باشد و يا سنگین وزن باشد بهتر است توسط باربری و یا ترمینال حمل شود . براي اين روش فروشگاه جویا هزينه پيك كه به مبلغ 5000 تومان الي 7000 تومان علاوه برمبلغ فاكتور را از شما دريافت مي كند .
- پست پیشتاز: برای بسته های کوچک همچنین میتوان از نحوه ارسال توسط پست پیشتازاستفاده کرد . در اینصورت نیز بسته در محل تحویل می شود ولی مدت ارسال بیش از 24 ساعت خواهد بود، ضمن اینکه با توجه به احتمال آسیب دیدگی در این روش ارسال، مسئوليت آن بر عهده مشتري مي باشد و هزينه آن بعد از ارسال اجناس و دريافت قبض به شما اعلام ميگردد كه اين هزينه را روز بعد از ارسال به شما اعلام مي شود كه شما به حساب ما واريز مي نماييد .
پس از خرید شما، کالا ظرف کمتر از 24 ساعت کاری بسته بندی شده و بر اساس روش انتخابی شما به پست، پیک، باربری یا تیپاکس تحویل داده می شود، سپس کد رهگیری یا شماره بارنامه از طریق سامانه پیام کوتاه برای شما ارسال می شود. شما از طریق کد رهگیری محل دقیق کالای خود را مشاهده کنید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و پیگیری با داخلي 4 تماس حاصل فرمایید.
نكته 1: مشتریان عزیز بدليل مشكلاتي از قبيل ( هماهنگي با فروشگاه مذكور – گم شدن اجناس – شكسته شدن اجناس شما – ماندن اجناس بيش از 2 روز در فروشگاه و ......) كه براي دريافت و ارسال اجناس ديگران براي ما رخ داده است فروشگاه جویا الكترونيك از پذيرش اينگونه سفارشات معذور مي باشد. نكته 2: مشتري گرامي در صورتيكه اجناسي را از فروشگاههاي ديگر تهيه نموده ايد لطفا جهت ارسال آنها با فروشگاه مورد نظر هماهنگ نماييد فروشگاه جویا الكترونيك هيچگونه مسئوليتي در قبال هماهنگي بر عهده ندارد. نكته 3 : مشتريان عزيز لطفا پس از خريد حداكثر 2 روز بعد از سفارش خريد خود نسبت به ارسال يا دريافت سفارش خريد خود اقدام نماييد در غير اينصورت مشكلات پيش آمده برعهده فروشگاه نمي باشد . مرحله 4 : روند بازگرداندان کالا و بازپرداخت وجه نکته : مشتري به مدت 4روز کاري از تاريخ تسليم کالا يا از تاريخ انعقاد قرارداد حق انصراف دارد (در صورتیکه قطعه خریداری شده از لحاظ ظاهری مشکلی نداشته باشد) - توجه داشته باشید که امکان بازگرداندن کالا و باز پرداخت وجه یا تعویض با کالای مشابه تنها در صورتی امکان پذیر خواهد بود كه شما درباره مرجوعي آن كالا قبلا با فروشگاه هماهنگي لازم را داشته باشيد و به هنگام مراجعه فاكتور فروش آن كالا نزد شما باشد .